Kolekcja moich etui na telefon (rok 2016)




Witajcie kochani! 馃挆

Odk膮d dosta艂am nowy telefon zacz臋艂o si臋 moje uwielbienie do etui, dzi臋ki kt贸rym nasz telefon mo偶e nabra膰 charakteru. Moim zdaniem mo偶e by膰 to r贸wnie偶 bardzo dobre uzupe艂nienie naszej stylizacji. W dzisiejszym po艣cie chcia艂abym pokaza膰 Wam moj膮 ma艂膮 kolekcje, kt贸r膮 uda艂o mi si臋 uzbiera膰 w ci膮gu roku.


Posiadaj膮c jeszcze stary telefon jakim by艂 Samsung Galaxy S3 mia艂am zaledwie dwie obudowy. Jeszcze wtedy trudno by艂o z dost臋pno艣ci膮 etui na ten telefon, a je艣li ju偶 uda艂o mi si臋 co艣 znale藕膰, musia艂abym wyda膰 40 z艂otych co moim zdaniem by艂o naprawd臋 bardzo du偶膮 sum膮.
Dok艂adnie rok temu dosta艂am od rodzic贸w w prezencie Iphone 6, z kt贸rego jestem bardzo zadowolona. To zapocz膮tkowa艂o moje uwielbienie do zbierania etui, w prawdzie nie jest tego jako艣 nie wiadomo jak du偶o, jednak mimo wszystko chcia艂abym si臋 z Wami podzieli膰 moj膮 kolekcj膮 po waszych reakcjach co do case z jednoro偶cem, o kt贸rym pisa艂am tutaj.


1.Mleczko























Cena: 3 euro
Miejsce zakupienia: Primark
Zawsze gdy jestem w Primarku, staram si臋 zagl膮da膰 na dzia艂 gad偶et贸w na telefon, co jakie艣 trzy miesi膮ce jest nowa kolekcja i cz臋sto mo偶na zdoby膰 co艣 fajnego. Niestety jaki艣 czas temu zrobili przemeblowanie w moim Primarku i chyba ten dzia艂 zosta艂 zlikwidowany.
Jest to do艣膰 du偶y case wykonany z gi臋tkiej, gumy. Jest wykonane bardzo porz膮dnie i nie brudzi si臋.Osobi艣cie nie przepadam za takimi ogromnymi obudowami, trudno mieszcz膮 si臋 w kieszeniach, a o wygodnym trzymaniu w d艂oni mo偶emy zapomnie膰. Pomimo tych wad etui to bardzo mnie zauroczy艂o!


2.Z艂ote kwiaty






















Cena: 5 euro
Miejsce zakupu: Turecki stragan
W ka偶d膮 niedziele odbywa si臋 taka jakby gie艂da, kt贸ra znajduje si臋 ca艂kiem blisko mojego domu. Cz臋sto je藕dzimy tam ca艂膮 rodzink膮 na zakupy. Mo偶na dosta膰 tam dos艂ownie wszystko, w bardzo przyst臋pnych cenach. My najcz臋艣ciej wracamy do domu z trzema ogromnymi siatami owoc贸w, kt贸re potrafi膮 by膰 dziwaczne i niespotykane w Polsce.
Case kt贸ry kupi艂am wykonany jest z bardzo cieniutkiego plastiku oraz gumowych brzeg贸w. Uwielbiam t膮 obudow臋, jest jedn膮 z moich ulubionych, co mo偶na te偶 stwierdzi膰 po jej wygl膮dzie, jest ona noszona przeze mnie bardzo cz臋sto.



3.Jednoro偶ec
























Cena: 2 euro
Miejsce zakupu: Primark
To jest w艂a艣nie wcze艣niej wspominany przeze mnie case, kt贸ry wzbudzi艂 du偶e zainteresowanie w艣r贸d was. 
Wykonany jest on z gumy, kt贸ra jest do艣膰 twarda, nigdy wcze艣niej si臋 z tak膮 nie spotka艂am. Nadruk jest 艣wietnie wykonany i jak wida膰 - nie traci na wygl膮dzie. Moim najwi臋kszym zastrze偶eniem jest to, 偶e obudowa ta bardzo szybko si臋 porysowa艂a.


4.Anime






















Cena: 1,50 euro
Miejsce zakupu: Aliexpress
Uwielbiam ogl膮da膰 anime, dlatego te偶 postanowi艂am, 偶e kupi臋 sobie co艣 z tym motywem. Niestety, bardzo si臋 zawiod艂am na jako艣ci jak膮 zasta艂am. Nadruk nie jest najlepiej wykonany, ma tak膮 "piaskow膮" faktur臋, mam wra偶enie, 偶e wystarczy dotyk i ju偶 go nie b臋dzie. Po za艂o偶eniu go na telefon, wygl膮da jako艣 niewymiarowo i obawiam si臋, 偶e m贸j telefon z niego wypadnie.


5.Komiks























Cena: 1 euro
Miejsce zakupu: Primark
To ju偶 ostatni z moich case, kt贸re uda艂o mi si臋 zdoby膰 w Primarku. Kupi艂am go tak naprawd臋 ze wzgl臋du na to i偶 by艂 przeceniony a zosta艂o mi jeszcze troch臋 drobnych. Jest on r贸wnie偶 bardzo ogromniasty. Wykonany jest z 偶elkowatego tworzywa. Jest on bardzo dobrej jako艣ci, naprawd臋 zadziwia mnie taka niska cena i wykonanie jakie id膮 ze sob膮 w parze je艣li chodzi o Primark.


6.Siostry bli藕niaczki




















Cena: 1 euro za sztuk臋
Miejsce zakupu: Happy Bazaar
Sklep ten jest czym艣 takim jak w Polsce miejsca "wszystko za 4 z艂ote", osobi艣cie uwielbiam robi膰 tam zakupy. Czasem mo偶na zdoby膰 naprawd臋 艣wietne pere艂ki. Kiedy艣 szuka艂am zwyczajnego prze藕roczystego case i trafi艂am, chocia偶 taki "zwyczajny" to on nie jest. 
Obudowy wykonane s膮 bardzo dobrze, bardzo podoba mi si臋 to, 偶e maj膮 tak膮 poduszkowat膮 form臋. Dzi臋ki temu wygl膮daj膮 bardzo ciekawie. Oczywi艣cie jak to u mnie bywa, zamiast tylko jednego transparentnego case kupi艂am we wszystkich moich ulubionych kolorach!



7. Ubierz swoje selfie!






















Cena: 6 euro
Miejsce zakupu: New Yorker
Musz臋 przyzna膰, 偶e nienawidz臋 etui wykonanych z plastiku, bardzo ci臋偶ko je si臋 zak艂ada, a jeszcze gorzej 艣ci膮ga. Zawsz臋 boj臋 si臋, 偶e je po艂amie podczas tych czynno艣ci.  Dlatego jak zostanie za艂o偶ona, b臋d臋 j膮 nosi膰 przez bardzo d艂ugi czas. Bardzo spodoba艂o mi si臋 po艂膮czenie z艂ota i transparentnego t艂a. Niestety, obudowa ta bardzo szybko zacz臋艂a si臋 艣ciera膰, du偶o trac膮c na wygl膮dzie.


8.Sushi























Cena: 10 euro
Miejsce zakupu: Claries
By艂am kiedy艣 z tat膮 na zakupach, obieca艂 mi on kupienie wybranej przeze mnie obudowy, dlatego te偶 jest to moje najdro偶sze etui. Sama nie wyda艂abym tylu pieni臋dzy.
Wykonane jest ono bardzo dobrze, nadruk jest super, mam wra偶enie, 偶e nigdy si臋 nie zedrze. Jestem zachwycona tym, 偶e pomimo wielokrotnego noszenia, nie ma na nim ani jednej ryski!


9. Zawodowy gracz























Cena: 2 euro
Miejsce zakupu: Aliexpress
Lubi臋 gra膰 w gry, 3 lata temu w wakacje nabawi艂am si臋 uzale偶nienia w艂a艣nie z tego powodu, szczerze m贸wi膮c planuje napisa膰 post na ten temat. Jedn膮 z tych gier jest w艂a艣nie League of legends. Case przedstawia moj膮 ulubion膮 posta膰, kt贸r膮 jest Sona, uzdolniona muzyczka. Bardzo podoba mi si臋 to, 偶e obudowa ta wykonana jest w ciemnych kolorach z dodaniem barwy, jaka kojarzy si臋 z dan膮 postaci膮. W tym wypadku jest to kolor niebieski. Jako艣ciowo- przyznam, 偶e jest to jedna z lepszych etui jakie posiadam.



W艂a艣nie dobiegli艣my do ko艅ca mojej kolekcji! Z ch臋ci膮 dowiedzia艂abym si臋, kt贸re z moich case podobaj膮 wam si臋 najbardziej. Interesuje mnie r贸wnie偶 co my艣licie o ich kupowaniu: jest to strata pieni臋dzy, czy mo偶e ciekawy dodatek? Nie zapomnijcie zostawi膰 obserwacji je艣li post Wam si臋 spodoba艂! Buziaki i do niedzielnego postu! 

52 komentarze:

  1. case z mlekiem i sushi jest genialny ! :)
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Case z mleczkiem jest bardzo uroczy! Moje serce podbi艂o jednak z艂oto czarne cude艅ko w kwiatki! Jest po prostu pi臋kny! Szkoda, 偶e na m贸j telefon nie ma zbyt wielu ciekawych etui. :(

    OdpowiedzUsu艅
  3. Najbardziej podobaj膮 mi si臋 2 etui: mleczko i suit your selfie 馃挋 s膮 urocze, ale mleczko wydaje si臋 by膰 chyba niepraktyczne.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wow niez艂a kolekcja! :D my艣l臋, 偶e to 艣wietny dodatek, a na pewno ochrona. Super s膮 te twoje case. Z mlekiem jest cudowny ♥ Ten z sushi r贸wnie偶 smacznie wygl膮da. W艂a艣nie przed chwil膮 jad艂am i tak bardzo tematycznie by艂oby mie膰 telefon z takim case :D 艢wietny post!
    Pozdrawiam kochana ♥

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ka偶dy podoba mi si臋 na sw贸j spos贸b :) Ja na sw贸j telefon (samsung s7) kupuj臋 etui w艂a艣nie w Primarku lub na Aliexpress. Ostatnio c贸rka te偶 zachcia艂a zmiany, wi臋c i Jej zam贸wi艂am kilka :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Case z LOL-a jest 艣wietny i ten w takie wzorki.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. wow jaka kolekcja, mi sie podoba 8 <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Suit your selfie i ten w z艂ote kwiaty jest cudoooowny ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Najbardziej podoba mi si臋 etui w z艂ote kwiaty. Na m贸j telefon niestety nie produkuj膮 zbyt wielu 艂adnych obud贸w :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  10. Co tu du偶o m贸wi膰, 艣wietne etui. Nie spodziewa艂am si臋, 偶e grywa艂a艣 w LOL-a.

    Zapraszam na nowy post
    M贸j kawa艂ek Internetu

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wow, wygl膮daj膮 tak 艣wietnie :) Sama nie wiem kt贸re jest najlepsze, mo偶e komiks bo rzuca si臋 w oczy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  12. Case z mleczkiem bardzo mnie urzek艂 *^* Strasznie podoba mi si臋 Twoja kolekcja. Ka偶da obudowa ma co艣 w sobie. Ciekawy post ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ale masz 艣liczne etui *.* Te偶 penie gdybym mia艂a lepszy telefon, lubi艂abym go przebiera膰 :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. Uwielbiam etui na fonika. teraz mam nowy telefon i nie mam jeszcze 偶adnego, ale z Ali idzie juz mi kilka paczek z cude艅kami ;)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Oja Cie, a ja mam jedno i to jeszcze czarne :D PRzy zmianie telefonu planuj臋 si臋 zaopatrzy膰 w wi臋ksz膮 ilo艣膰 etui :-) Najbardziej podoba mi si臋 z tym jednoro偶cem :P

    OdpowiedzUsu艅
  16. wedlug mnie to jest bardzo fajny dodatek do naszego telefonu ;) najbardziej z twojej kolekcji casow podoba mi sie ten pierwszy z krowka :D

    co powiesz na wsp贸ln膮 obs? ja ju偶 i to z ogromn膮 ch臋ci膮
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obs ;)

    OdpowiedzUsu艅
  17. cudowne etuii! Super jest to z jednoro偶cem jednak moje serce skrad艂o to kupione przez Twojego tat臋 w Clairesie z sushi <3
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsu艅
  18. So cute!!Your blog is so perfect!! 馃崄❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. PS: I following you,follow me back?

      Usu艅
  19. O

    M
    A
    T
    K
    O
    !

    Sone widz臋 *o*
    Zajebiste rzeczy (psst te偶 chce)

    Pozdrowionka! ^-^
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsu艅
  20. Ca艂kiem spor膮 masz t臋 kolekcj臋. Telefon du偶o 艂adniej wygl膮da w takiej obudowie, ni偶 takiej klasycznej to raz. Po drugie chroni nasz telefon - mniej si臋 min. niszczy. Najbardziej przypad艂y mi do gustu siostry bli藕niaczki oraz selfie.
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶dy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  21. Niez艂a kolekcja! Najbardziej mi si臋 to mleko podoba, haha.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/i-went-too-far-when-i-was-begging-on-my.html

    OdpowiedzUsu艅
  22. super kolekcja! Pierwszy case najlepszy! <3

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  23. 9 jest fenomenalna! :) Ja mam tylko dwie obudowy, w tym jedn膮 pancern膮, bo jestem lam膮 w kwestii t艂uczenia telefon贸w :D

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  24. 艢wietne! Ja mam tylko dwa niestety, jedno przezroczyste, drugie Minionkowe, ale mo偶e kiedy艣 te偶 dorobi臋 si臋 takiej kolekcji :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  25. Ale 艂adne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawd藕, bo przygotowa艂am co艣 fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsu艅
  26. Najbardziej podobaj膮 mi sie z艂ote kwiaty. Sa bardzo eleganckie :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  27. 2,3 i 7 case podoba mi si臋 najbardziej :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  28. 1,2,3 - najlepsze! Wed艂ug mnie to nie jest marnowanie pieni臋dzy. Bez etui telefon potrafi szybko si臋 zniszczy膰 :)
    M贸j blog - Klik

    OdpowiedzUsu艅
  29. Ojjejku 艣wietna notka! Ciesz臋 si臋 bardzo, 偶e podajesz gdzie mo偶na kupi膰 takie etui, bo sama my艣la艂am, 偶eby sobie zakupi膰. U Ciebie podoba mi si臋 najbardziej etui selfie i to z sushi totalnie mnie rozwali艂o, rewelacja!
    Pozdrawiam Ci臋 cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)
    I dzi臋ki za ten post, b臋dzie mi pomocnym w wyborze!

    OdpowiedzUsu艅
  30. Ten z sushi i jednoro偶cem najlepsze :)
    http://adavanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  31. Case w kszta艂cie mleczka oraz poduszkowaty case totalnie mnie zachwyci艂y! Szczeg贸lnie to pierwsze, aww takie urocze (^∇^) Co do kupowania case'贸w, uwa偶am 偶e to ciekawy dodatek, kt贸ry jak pisa艂a艣 na pocz膮tku mo偶e dope艂ni膰 nasz膮 stylizacj臋 (≧◡≦) Aktualnie sama posiadam jeden transparentny i przyklejam do niego na ta艣m臋 co jaki艣 czas urocze obrazki, gdy偶 na sw贸j telefon 偶adnych case'贸w w moim stylu znale藕膰 nie mog臋 ;-; Ale no, trzeba sobie jako艣 radzi膰 ^^
    Pozdrawiam cieplutko!~♡
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  32. To dlatego masz takie dobre zdj臋cia :d
    Najbardziej lubi臋 sushi i LoL'a.

    OdpowiedzUsu艅
  33. Mi najbardziej podobaj膮 si臋 dwa pierwsze, ale mleko w szczeg贸lno艣ci ;) Nazbiera艂a艣 imponuj膮c膮 kolekcj臋 :) Szkoda, 偶e Primarka nie ma w Polsce, bo widz臋, 偶e wi臋kszo艣膰 tam upolowa艂a艣 :)

    Pozdrawiam gor膮co ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  34. Bo偶e :O jakie masz 艣liczne etui ♥ jestem pod wra偶eniem ♥ te mleczko mnie tak urzek艂o :)
    M贸j Blog

    OdpowiedzUsu艅
  35. Najbardziej mi sie podoba etui mleka i sushi 馃崳

    OdpowiedzUsu艅
  36. 艢wietna kolekcja tych etui, taka r贸偶norodna!
    Moim zdaniem mleczko to strza艂 w 10!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  37. Jejuu etui "mleczko" jest cudowne! :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  38. Uwielbiam casy na telefon! Sama mam wielk膮 kolekcj臋, jednak nie wiem, kt贸ry najbardziej mi si臋 spodoba艂, bo wszystkie sa cuuuudne *-*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga licz臋, 偶e zostawisz po sobie jaki艣 艣lad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  39. nie posiadam iPhone, ale jakby mia艂a to to etiu ze sushi pewnie by si臋 znalaz艂o w mojej kolekcji :)

    http://dariagrenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  40. Podoba mi si臋 u ciebie, wi臋c obserwuj臋! :)

    OdpowiedzUsu艅
  41. Mleczko jest super :) i z艂ote kwiaty PI臉KNE :) Teraz b臋d膮 za mn膮 chodzi膰 ca艂y tydzie艅 :) Pozdrawiam serdecznie- Marta z wilbepretty :)

    OdpowiedzUsu艅
  42. Ja mam Samsung Galaxy Core Prime :) i nie ma za wiele na niego case'贸w :(( Bardzo fajne masz te obudowy :* Naj艂adniejsze wed艂ug mnir to Crunch i ta z jednoro偶cem ;**

    OdpowiedzUsu艅
  43. Woooo! Jak Ty to robisz, 偶e ka偶de z Twoich etui wygl膮da jak nowe? U mnie szybko z tych grafiki si臋 艣ciera艂y z tych plastikowych... ale pewnie sama wiesz jak z to z tymi etui bywa. Teraz aktualnie zaszala艂am i kupi艂am sobie lepsze etui z drewna, o takie https://plantwear.pl/produkt/drewniane-etui-iphone-7-klon-gorilla/ i jestem z niego bardzo zadowolona. Dodatkowo jeszcze nie by艂o w艣r贸d moich znajomych osoby kt贸rej by si臋 ono nie podoba艂o ;)
    Pozdrawiam
    Karolina!

    OdpowiedzUsu艅

By.EcnelisBlog. Obs艂ugiwane przez us艂ug臋 Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, je艣li Ci si臋 spodoba艂
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedz臋
♥Ka偶dy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy