Haul zakupowy- listopad 2016

Witajcie! 馃挓

Przychodz臋 do was z haul'em zakup贸w, kt贸re uda艂o mi si臋 wykona膰 w zesz艂y weekend. Poprzez chorob臋, kt贸ra mnie dorwa艂a czuj臋 si臋 bardzo s艂abo, r贸wnie偶 moje samopoczucie bardzo si臋 pogorszy艂o. Moja mama jako troskliwa opiekunka zaproponowa艂a mi, aby艣my wybra艂y si臋 na zakupy. W ko艅cu u kt贸rej kobiety szalenie w sklepach nie dzia艂a jak lekarstwo? Je艣li jeste艣cie ciekawi co takiego sobie kupi艂am, zapraszam Was do dalszego czytania!

Przyznam si臋 szczerze, 偶e dawno nie robi艂am takich wi臋kszych zakup贸w, jako艣 zbytnio nie mia艂am takiej potrzeby. Nawet je艣li chcia艂am ju偶 co艣 zakupi膰 i mia艂am od艂o偶one fundusze, to jak na z艂o艣膰 nie mog艂am znale藕膰 niczego interesuj膮cego dla siebie. By膰 mo偶e jest to skutek uboczny mojego uzale偶nienia od zakup贸w na Aliexpress (je艣li chcecie abym napisa艂a o tym osobny post, napiszcie w komentarzach). Od zawsze wola艂am nabywa膰 nowe przedmioty za po艣rednictwem internetu, bowiem uwa偶a艂am, 偶e mo偶na tam znale藕膰 oryginalne rzeczy.

Poka偶臋 Wam rzeczy, kt贸re uda艂o mi si臋 kupi膰. My艣l臋, 偶e w najbli偶szym czasie pojawi膮 si臋 posty dotycz膮ce osobnych przedmiot贸w, dawajcie zna膰 je艣li co艣 Was szczeg贸lnie interesuje. 

New Yorker

Swojego czasu, jak jeszcze mieszka艂am w Polsce, by艂 to jeden z moich ulubionych sklep贸w, ogromny asortyment oraz niskie ceny bardzo mi odpowiada艂y. Jednak gdy przeprowadzi艂am si臋 do Holandii, kompletnie nic mi nie si臋 nie podoba艂o, w dodatku w galerii do kt贸rej mam najbli偶ej sklep jest do艣膰 ma艂y, mimo i偶 ma dwa pi臋tra to i tak nie potrafi臋 si臋 w nim odnale藕膰. C贸偶, niestety zdj臋膰 tych ubra艅 nie dodam, gdy偶 po ich zrobieniu wygl膮da艂y nieprofesjonalnie, mam nadziej臋, 偶e si臋 nie obrazicie 馃槉 Wynagrodz臋 to kolejnym postem!

Koszula w granatow膮 krat臋 

Nie b臋d臋 ukrywa膰, 偶e mam fio艂a na punkcie koszul w kratk臋, w mojej szafie mam ju偶 wiele wariant贸w kolorystycznych. Dlatego od razu gdy wesz艂am do sklepu, moj膮 uwag臋 przyku艂a granatowa z kapturem wykonana z flaneli. W prawdzie mam bardzo podobn膮, ale jest du偶o bardziej elegancka. Natomiast ta wersja jest lu藕na, ch艂opi臋ca.
Cena: 16,95 euro

Czarny golf bez ramion

Nie lubi臋 golf贸w, 藕le mi si臋 kojarz膮 w dodatku nie s膮 w moim stylu. Raczej nie zwracam na nie wi臋kszej uwagi. Jednak ten, kt贸ry kupi艂am jest prze艣liczny, nie jest gruby, w dodatku wykonany  z takiego paskowatego materia艂u. Zauroczy艂o mnie to, i偶 ramiona s膮 odkryte co wygl膮da bardzo subtelnie, a golfik 艂adnie przylega do cia艂a, lekko wysmuklaj膮c je. Co艣 czuje, 偶e b臋d臋 musia艂a sobie go dokupi膰 w innych wariantach kolorystycznych!
Cena: 9,95 euro

Primark

Super niskie ceny, ogromny wyb贸r i....wiocha?! Mieszkaj膮c w Polsce bardzo pragn臋艂am aby r贸wnie偶 u nas powsta艂 Primark, pewnie niekt贸re z Was r贸wnie偶 maj膮 takie my艣li. Powiem tylko, 偶e tutaj w Holandii ludzie pomimo tego, i偶 b臋d膮c w sklepie wyrywaj膮 sobie legginsy za 2 euro z przeceny, to je艣li kto艣 zapyta ich gdzie si臋 ubieraj膮 to si臋 nie przyznaj膮. Bowiem ubieranie si臋 w Primarku jest tutaj kojarzone z bied膮. Oczywi艣cie s膮 to jednie moje spostrze偶enia co do zachowa艅 ludzi.
Mnie to tam raczej nie obchodzi marka, natomiast wa偶ne jest to aby dana rzecz mi si臋 podoba艂a. Pomimo tak wielkiego asortymentu nie mog艂am nic znale藕膰. Gdy ju偶 mia艂am wychodzi膰 posz艂am z ciekawo艣ci na pi偶amy. Tak moim oczom ukaza艂a si臋 jedna z pi臋kniejszych koszulek jakie w 偶yciu widzia艂am! Co z tego, 偶e by艂a na dziale pi偶am i tak b臋d臋 j膮 nosi膰 na co dzie艅.


Bluzka Pokemon






Wykonana z mi臋ciutkiego, przyjemnego dla cia艂a materia艂u. Nadruk jest ca艂kiem dobrze wykonany. Nie lubi臋 jak po kilku praniach ca艂y nadruk zmywa si臋 z bluzki, p贸藕niej wygl膮da ona nieestetycznie i nie nadaje si臋 do noszenia. Mam nadziej臋, 偶e z Pokemonami to si臋 nie stanie! 
Cena: 8 euro

艢liwkowa 艣wieczka



















Wszyscy kochamy wype艂nia膰 swoje pokoje 艣wieczkami, nie jestem tutaj wyj膮tkiem. Gdybym mog艂a, kupi艂abym wszystkie istniej膮ce zapachy. T膮 艣wieczk臋 bardzo lubi臋, w tamtym roku r贸wnie偶 j膮 kupi艂am, je偶eli jeste艣cie ciekawi odsy艂am tutaj. Spala si臋 r贸wnomiernie, a wo艅 jak膮 otrzymujemy jest niesamowicie aromantyczna. Przy najbli偶szej okazji zaopatrz臋 si臋 w inne warianty zapachowe z tej kolekcji.
Cena: 1 euro


P臋dzel do pudru





















Przyznaj臋 si臋, zanim go kupi艂am u偶ywa艂am p臋dzla bardzo s艂abej jako艣ci, z kt贸rego wypada艂y w艂oski. Bardzo mnie on denerwowa艂, jednak nigdy nie mia艂am okazji aby kupi膰 sobie co艣 w miar臋 normalnego. Z ciekawo艣ci podesz艂am wi臋c na dzia艂 kosmetyczny, a 偶e by艂 p臋dzelek, kt贸ry wygl膮da艂 bardzo zach臋caj膮co to wpad艂 w moje r臋ce. Zupe艂nie nie wiedzia艂am czego si臋 po nim spodziewa膰. Je艣li b臋dziecie chcia艂y mog臋 doda膰 jego recenzj臋 w osobnym po艣cie.
Cena: 2 euro

Action

Jest to Holenderski market, gdzie mo偶emy dosta膰 dos艂ownie wszystko w bardzo niskich cenach. Od kosmetyk贸w, rzeczy do wystroju domu po akcesoria do auta. Jeszcze wracaj膮c do kosmetyk贸w, mo偶na je dosta膰 dos艂ownie za grosze i przyznam, 偶e s膮 naprawd臋 艣wietnej jako艣ci.

P臋dzel do r贸偶u




















Jak by艂am uboga w p臋dzle to teraz minimalnie odrobi艂am te straty (kolejne p臋dzelki id膮 dzielnie poczt膮 do swojej mamusi). Zawsze zagl膮dam w tym sklepie na dzia艂 kosmetyczny, tym razem zauwa偶y艂am p臋dzel, kt贸ry ca艂kiem porz膮dnie wygl膮da艂, to te偶 postanowi艂am go zakupi膰. Mam nadziej臋, 偶e b臋dzie si臋 dobrze sprawowa膰.
Cena: 1 euro

R贸偶



















Bo przecie偶 musi by膰 do pary prawda? M贸j ulubiony r贸偶 w Wibo niestety si臋 sko艅czy艂, wi臋c pora by艂o uzupe艂ni膰 jego miejsce czym艣 innym. Kolor tego, kt贸ry sobie zakupi艂am by艂 bardzo zbli偶ony, dlatego te偶 si臋 na niego zdecydowa艂am. By艂o bardzo du偶o innych kolor贸w do wyboru. 
Cena: 0,70 euro




To moi kochani by艂oby na tyle moich zakup贸w z tamtego dnia! Jestem zadowolona, poniewa偶 zdobycze bardzo mi si臋 spodobaj膮. W dzisiejszym po艣cie umie艣ci艂am wi臋cej zdj臋膰 jednego produktu ni偶 wcze艣niej, dajcie zna膰 co o tym my艣licie! Kt贸r膮 z moich rzeczy chcieliby艣cie przygarn膮膰 najbardziej?



55 komentarze:

  1. ciekawy zestaw :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super p臋dzelek i genialna bluzeczka. <3

    m贸j blog :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋, 偶e Ci si臋 podobaj膮 <3

      Usu艅
  3. Koszulka z pokemonami skrad艂a moje serce. Szkoda, 偶e Primarka nie nie ma w Polsce :(

    OdpowiedzUsu艅
  4. w moje r臋ce te偶 wpad艂o kilka zach臋caj膮cych p臋dzelk贸w ;)Za nied艂ugo recenzja ;)

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie藕le! 呕a艂uj臋, 偶e ja nie mam takiej okazji chodzi膰 na zakupy...

    OdpowiedzUsu艅
  6. By艂am raz w Niemczech w Primarku i s膮 tam naprawd臋 fajne rzeczy.
    Co do New Yorkera to jako艣 nie przepadam za tym sklepem. Wol臋 chodzi膰 do Croppa bo tam moim zdaniem s膮 fajniejsze ciuchy.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢liwkowa 艣wieczka musi by膰 super :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. zazdroszcz臋 Ci pobytu w Holandii. Mieszka艂am tam jaki艣 czas i do tej pory t臋skni mi si臋 za tym krajem. Mam nadziej臋, 偶e pojad臋 tam kiedy艣 jeszcze, chocia偶 na par臋 dni :D
    w Primarku faktycznie jest do艣膰 specyficznie... wiecznie kolejki do przymierzalni i ludzie szarpi膮cy si臋 o rzeczy ;/
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ten r贸偶 ma cudowny odcie艅!

    Zapraszam do mnie! B臋dzie mi mi艂o, je偶eli zostawisz po sobie 艣lad w postaci komentarza i obserwacji. M贸j blog normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艢liwkow膮 艣wieczk臋 ch臋tnie bym przygarn臋艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. W Irlandii penneys(primark) jest dla wszystkich, nie rozr贸偶nia si臋 sklep贸w na takie grupy, ale wiadomo jest ta艅szy :)
    Sama g艂贸wnie kupuje tam dodatki, rzeczy do domu ;)
    Zakupy udane, mam nadziej臋, 偶e zdrowie ju偶 lepiej.
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Super zakupy, mi te偶 zawsze pomagaj膮 jak jestem chora :)
    Wracaj do zdrowia szybko :*
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Bluzka z pokemonami bardzo fajna no i p臋dzel do pudru wydaje si臋 by膰 solidny :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Moja uwag臋 przyku艂a 艣wieca i r贸偶. 艢wietne zakupy. :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. same super rzeczy dorwa艂a艣! obserwuje :) www.rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Beautiful and cute items! ♥ I'm member of your blog, now it's your turn! ♥

    IlvaMagicalWorld <-- NEW POST

    OdpowiedzUsu艅
  17. 艢wietne zakupy. Najch臋tniej przygarn臋艂abym 艣wieczk臋 bo je uwielbiam *.*
    M贸j blog - Klik

    OdpowiedzUsu艅
  18. R贸偶 jest genialny! :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  19. R贸偶 ma 艣liczny odcie艅 ♥ i taa 艣wieczka ♥
    M贸j Blog

    OdpowiedzUsu艅
  20. 艢wietny post :D Koszulka jest genialna, a 艣wieczka 艣liwkowa musi mie膰 pi臋kny zapach *.*
    Pozdrawiam cieplutko :) Ch臋tnie przeczyta艂abym post o Aliexpress ^^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ci z ca艂ego serduszka <3 !
      My艣l臋, 偶e nied艂ugo powinien si臋 pojawi膰 ( czekam teraz na moje niedawno zam贸wione pere艂ki)

      Usu艅
  21. Bardzo jestem ciekawa tej 艣liwkowej 艣wieczki. Sama bym j膮 ch臋tnie przygarn臋艂a.
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  22. Amazing post! PS: Would you like to follow each other? Let me know and I will follow you back. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsu艅
  23. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅

  24. Bardzo lubi臋 New Yorkera :) i ciekawa jestem tych ciuszkow. Ta 艣wieczka 艣wietnie wygl膮da i sama ch臋tnie bym j膮 przygarn臋艂a:)

    fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  25. Haha mam tak samo, 偶e kupi艂abym najch臋tniej wszystkie mo偶liwe zapachy 艣wieczek, uwielbiam je :D
    Obserwuj臋, bardzo mi si臋 tu spodoba艂o kochana :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  26. Follow for follow ? let me know :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Ale prze艣liczny blog! :)
    Zaobserwowa艂am! :*
    Na prawd臋 genialne wpisy, i zdj臋cia - s膮 na prawd臋 super!
    Wczoraj by艂am na zakupach kupi艂am sobie body i my艣l臋 czy nie zrobi膰 o tym wpisu! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  28. 艢liwkowa 艣wieczka kusz膮ca :D Ostatnio mia艂am myd艂o w p艂ynie o zapachu gruszki i 艣liwki i pachnia艂o ob艂臋dnie, niczym drogie perfumy :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Ciekawie piszesz :-)
    Niez艂e zakupy :-D

    OdpowiedzUsu艅
  30. W艂a艣nie mi u艣wiadomi艂a艣 si臋, 偶e bardzo dawno nie by艂am na zakupach ! ;o
    艣liczne p臋dzelki ;)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Zazdroszcz臋 Primarka i innych fajnych sklep贸w! Sama chcia艂abym mie膰 cz臋艣ciej dost臋p do nich. 艢wietne zakupy zrobi艂a艣 <3
    M脫J KANA艁 NA YT
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  32. Ta 艣wieczka wygl膮da zach臋caj膮co i to w dodatku za 1 euro, super! :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. Bardzo ciekawy wpis! Najbardziej podoba mi si臋 twoja postawa : nie obchodzi mnie marka, tylko czy dana rzecz mi si臋 podoba. Z twoich zakup贸w wybra艂abym sobie zapachow膮 艣wieczk臋, poniewa偶 id膮 艣wi臋ta, a zima bardzo kojarzy mi si臋 z tymi zapachami :)

    OdpowiedzUsu艅
  34. Wida膰, 偶e zakupy udane ;) P臋dzelek wygl膮da cudownie! Strasznie podoba mi si臋 bluzka z pokemonami :D

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  35. Nie mog臋 zaprzeczy膰, 偶e ta bluzka jest naprawd臋 ciekawa :D Widz臋, 偶e ten Primark ma podobny status do naszego Lidla. Przynajmniej ostatnio spotykam si臋 z opiniami, 偶e ubieranie si臋 tam to wiocha, bieda itd.
    Pozdrawiam
    Tutti
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  36. Amazing products *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsu艅
  37. Widz臋, 偶e zakupy udane :)
    +koszulka z pokemonami 艣wietna :P

    Zapraszam na mojego bloga! Je艣li ci si臋 spodoba zaobserwuj, b臋dzie mi bardzo mi艂o :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsu艅
  38. p臋dzel mnie kompletnie urzek艂:)

    OdpowiedzUsu艅
  39. Nie polecam kosmetyk贸w w Primarku. P臋dzle nie rozprowadzaja dobrze kosmetyku, a cienie s膮 strasznie s艂abo napigmentowane. >.< kiedys kupilam tusz do rz臋s, by艂 tak wodnisty, 偶e wcale a wcale nie robi艂 nic z rz臋sami pr贸cz tego, 偶e je przyciemni艂. Jak troch臋 by艂 niedokr臋cony i podesech艂 mo偶na co艣 z nim zdzia艂a膰 xD

    OdpowiedzUsu艅
  40. Beautiful post darling!

    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    JELENA JURI膯

    OdpowiedzUsu艅
  41. Przyda艂yby mi si臋 dodatkowe p臋dzle :)

    OdpowiedzUsu艅
  42. Te偶 si臋 czaje na koszule w krat臋, ale musi mie膰 to cos :D 艣wieczki r贸wnie偶 uwielbiam, ale tylko w porze jesienno-zimowej. Bardzo fajne zakupy :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  43. t臋skni臋 za Actionem - podczas mieszkania w Holandii to byl sklep, w ktorym najcze艣ciej bywa艂am (no, moze poza Heijnem).
    Z Primarkiem wia偶膮 mi si臋 pdodiobne wspomnienia w wkeened oblegany przez cebulak贸w wyrywaj膮cych sobie wszystko z r膮k.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsu艅

By.EcnelisBlog. Obs艂ugiwane przez us艂ug臋 Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, je艣li Ci si臋 spodoba艂
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedz臋
♥Ka偶dy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy