#01 Stylowi ulubieńcy(październik) - Czerń i fiotet

Witajcie kochani!

Październik już dobiegł końca dlatego też chciałabym podsumować ten miniony miesiąc postem o moich stylowych ulubieńcach. Jeśli jesteś ciekawy co zauroczyło mnie w październiku zapraszam Cię do przeczytania! :) 


Już wcześniej planowałam dodać posty o podobnej tematyce, jednak nigdy nie mogłam się za to zabrać. Bardzo cieszę się iż się to zmieniło, ponieważ mam sporo do pokazania. Ogólnych ulubieńców podzielę na dwa posty: rzeczy bardziej związane z modą i urodą. Książki, rysunki będą w drugim poście. Nie chcę tego łączyć ze sobą ponieważ chciałabym aby wszystko było posegregowane, pasowało do siebie i było odpowiednio dobrane. Niestety jestem perfekcjonistką, co nieco utrudnia mi życie. No ale nic na to nie poradzę. Nie przedłużając przejdę do opisywania moich uroczych ulubieńców!


Torebka: Gotycka Sailor Moon

Cena: 35 euro (145 zł)
Na początku października byłam na moim pierwszym konwencie(pojawi się o tym post) zauważyłam stoisko, które bardzo wyróżniało się na tle innych. Sprzedawali tam torebki, plecaki, portmonetki oraz paski do spodni. Wszystko było utrzymane w bardzo uroczej tematyce bądź właśnie w stylu gotyckim. Torebka, którą zakupiłam od razu przyciągnęła moją uwagę. Już wcześniej szukałam torebki, która swoim kształtem będzie przypominać książkę. Nie zastanawiając się długo trafiła w moje ręce. 

Torebka jest wykonana ze skóry ekologicznej, nadruk jest porządnie wykonany, w środku jest jedna przegródka oraz malutka kieszonka, do której teoretycznie nic się nie zmieści. 
Jestem z niej bardzo zadowolona, wygląda świetnie, jest bardzo oryginalna.


Kosmetyk: Biały puder matujący z Essence 


Cena: ok. 3 euro (12 złotych)
Od dawna tak naprawdę szukałam dobrego pudru matującego. Podczas robienia makijażu do swojego cosplay'u musiałam taki użyć aby dodać swojej twarzy lalkowego wyglądu. Nie oczekiwałam zbyt wiele po tym produkcie podczas jego zakupu. Jednak efekt jaki otrzymuję po zastosowaniu go jest niesamowity! Cera jest zdecydowanie bledsza, a niedoskonałości widać zdecydowanie mniej a co najważniejsze- nasza twarz nie świeci się. Dobrze się sprawdzi u osób, których cera jest już jasna.


Biżuteria: Aksamitka z kokardką

Cena: 4 euro (20 zł)
Miejsce zakupienia: Primark
Kocham wszelkiego rodzaju choker'y, szczególnie takie, które są wykonane z aksamitu. Ten zapinany jest na zapięcie jak od normalnych naszyjników. Jest bardzo przyjemny, mięciutki. Kokardka jest przyszyta, więc tak szybko nie odpadnie jak te przymocowane na klej. Ma cudowne koronkowe wykończenia, które wręcz podbiły moje serce. Idealnie nada się do typowo gotyckich stylizacji.

Lakiery: Śliwkowy fiolet i winowe bordo

Cena: 2 euro (8 zł)
Uwielbiam malować swoje paznokcie, dlatego też mam uzbieraną całkiem pokaźną kolekcję, jednak czasem warto uzupełnić ją o kilka pozycji. Stwierdziłam, że taki śliwkowy będzie idealny na jesień, bardzo podoba mi się ten kolor w zestawieniu z pomarańczem. Lakier ładnie rozprowadza się na paznokciach, ma małe drobinki brokatu, co w tym wypadku daje metaliczny efekt. Na paznokciach trzyma się tak mniej więcej do pięciu dni. Aby uzyskać taki efekt koloru jaki jest w buteleczce nakładałam dwie cieniutkie warstwy.
Cena: 17 złotych
Tutaj w Holandii jest wiele konsultantek AVON'u. Dzięki czemu mam łatwy dostęp do tych produktów. Tym razem zdecydowałam się na bordo, kocham ten kolor, jest jednym z moich ulubionych. Lakier ten ma cudowny gruby pędzelek, który łatwo rozprowadza preparat. Ja osobiście nakładam dwie warstwy, jednak kolor jak w buteleczce uzyskamy nakładając już jedną! Dodatkowo lakier daje ładną imitacje paznokci żelowych.


Obudowa na telefon: Jednorożec

Cena: 2 euro (8 zł)
Miejsce zakupu: Primark
Już jakiś czas temu kupiłam tą obudowę. Można powiedzieć, że jest już trochę wysłużona. Dodałam ją do ulubieńców, ponieważ w tym miesiącu nie rozstawała się z moim telefonem. Wykonana jest z twardej gumy, dobrze trzyma się na telefonie, nie pogrubiając go. Jedynym minusem jest to, że bardzo szybko się porysowała. 


Dodatek: Koronkowa kokarda

Cena: 30 euro (120 zł)
Miejsce zakupu: Ja kupiłam na Japońskim jarmarku, jednak można dostać ją stacjonarnie. Był to dość drogi wydatek jak na taką kokardę, jednak dokładność z jaką została wykonana oraz detale przekonały mnie do zakupu. Jest śliczna! Kokarda jest naprawdę duża, wykonana jest z dość grubego materiału. Przyczepione do niej koraliki nadają dziewczęcy akcent. Co do samej opaski, niestety poprzez koraliki włosy się tam wplątują i jest to dość niekomfortowe podczas ściągania jej. 


Co myślicie o moich ulubieńcach? Który przedmiot najbardziej przypadł Wam do gustu? Jeśli Wy dodaliście już post o ulubieńcach, podeślijcie mi w komentarzu a z pewnością go przeczytam! Już niebawem pojawi się moja druga część ulubieńców. Nie zapomnijcie zaobserwować bloga jeśli Wam się spodobał! 

53 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się torebka z Sailor Moon! *^* Choker także bardzo mnie urzekł. Interesujący post. Czekam na wpis z książkami i rysunkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cały rok mam sezon na czerń, chodze ubrana głównie na czarno. natomiast jesień too okres wybru mocniejszych kolorów. ja, zaczęłam od hybryd i zamówiłam mnóstwo nowych lakierów semilac.tam moje serce podbiły fiolety i granaty! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotyk to nie mój styl, ale ta torebka i dodatki bardzo mi się spodobały! Wyglądają oryginalnie <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna obudowa na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ulubieńcy! Szczególnie bordowy lakier i case na telefon ;3

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju to wszystko jest cudne! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobał mi się case, jest cudowny!
    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka śliczna, bardzo mi się podoba :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń i fiolet, świetne kolory, szczególnie jak są razem połączone. Case cudowny ! *.*

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy ;) świetny kolor lakieru do paznokci z Avon ;) a co do Essnce- ich produkty są tanie, ale na prawdę dobre :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka cudowna, strasznie lubię taki styl! No i case idealny, jednorożce to coś co mnie bawi i cieszy niezmiennie :D
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna torebka! ♥ Strasznie podoba mi się również lakier w odcieniu bordo! Super ulubieńcy ☺
    Zapraszam do mnie:
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzis dostalam cien do powiek taki fioletowy, ale nie moj styl, ale bede musiala recenzje napisac hehe. ładnie bloga prowadzisz :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;) Bardzo urzekła mnie torebka <3

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle świetnych rzeczy, że nie wiem która podoba mi się najbardziej!
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i ulubieńcy! Szczególnie zachwycają mnie torebka i kokardki. Chocker idealny *.*
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jet to w moim stylu, ale przyznam racje że masz charakter eh! Cudne rzeczy mimo wszystko a ten puder sprawia się dobrze? Bo myślę nad jego kupnem :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aksamitka z kokardką to mój nr 1 :)

    aniauczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam książkowe torebki, sama taką posiadam, tyle, że z Disturbii z napisem Witchcraft. Moja faworytka :) Ten puder to mój hit odkąd wypuścili go na rynek :D najlepszy! naprawdę matuje a efekt utrzymuje się wiele godzin po użyciu :) daje radę nawet przy opalonej cerze, chociaż zaraz po nałożeniu masz wrażenie wybladzenia to szybko się adaptuje i ujednolica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym brała wszystko ze zdjęć! o ludu ale mnie to kusi:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Bardzo spodobała mi sie torebka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny case na telefon! Slyszalam wiele dobrego o tym pudrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie te rzeczy są niezwykłe! Zaciekawiłaś mnie swoją osobą więc lecę przeglądać Twojego bloga! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Puder transparentny to strzał w dziesiątkę! :P
    http://lilililou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu ta torebka jest piękna! :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Może nie wyglądam, ale większość mojego nastoletniego życia ubierałam się w lolicie ciuchy ;) Dlatego torebka Sailor Moon przywołuje ciepłe wspomnienia i mimo wyrosłam już z falbanek, kokardek i słodkości, chciałabym mieć ją w swojej kolekcji <3

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  28. Case jest przesłodki! <3 Ta torebka tez przegenialna :D Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Strachu strachu podoba mi się torebeczka! <3 śliczna! Chyba sobie taką załatwię. Śliczny blog, cudownie piszesz i chyba mam już osobę, od której muszę brać przykład w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. *O* Przytuptałam tu i się zakochałam *O*
    + ta aksamitka *__________________*

    Obserwuję koooniecznie *-*
    Pozdrowionka

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta torebka to cudo, jest przepiękna. Ale zazdroszczę ^ ^ bardzo również podoba mi się pokrowiec na telefon : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, jesienne kolory lakierów ♥
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubiłam wersję sypką pudru z Essence. Niestety został wycofane ze sprzedaży.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, najgorsze jest to,że prawie zawsze wycofują najlepsze produkty :(
      Dziękuję bardzo! Z chęcią wpadnę :)

      Usuń
  34. ta obudowa z jednorożcem <3 przeslodka!


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny bordowy lakier i fajna obudowa z jednorożcem :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam fiolet <3
    na tym konwencie to w Holandii bylas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, był on w Nijmegen, jutro pojawi się nawet o tym post <3

      Usuń
  37. Jaki piękny blog <3 Sliczny chocker ale w Polsce nie widziałam żadnego ładnego :( Poszukam jeszcze a na bloga na pewno będę wracać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi jest słyszeć takie pozytywne słowa <3 Hmm szczerze mówiąc to faktycznie trudno jest takie zdobyć, jednak wydaje mi się że na allegro powinno znaleźć się coś interesującego <3 Powodzenia Ci życzę i dziękuję!

      Usuń
  38. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej !
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna ta torebka, sama lubię rzeczy w stylu gotyckim. :)
    Obserwuję.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy ;P
    Używałam kiedyś ten puder, był całkiem spoko tylko był słabo wydajny :(
    Case na telefon wymiata *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. ten puder podobno jest świetny :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam sporo dobrego o tym pudrze, mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję go wypróbować :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam wpisy tego typu, dzięki temu można się dowiedzieć o tym, gdzie kupić jakiś fajny kosmetyk :)
    Co do torebki - prześliczna! I tak, bordo i śliwka to zdecydowanie najlepsze kolory na tę jesień oraz zimę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam puder matujący z Essence i był świetny . fajny post :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Torebka, aksamitka i kokardka są przecudne <3 lubię takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Torebka cudo! Oddałabym wszystko za taka, mega zazdroszczę!
    Nekoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetni ulubieńcy, ale moje serce skradł case <3

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy