#01 Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej- Świeczkowo + zdobycze z IKEI

Witam Was bardzo serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z moimi zdobyczami dekoracji, przedmiotów do wystroju pokoju. Mam nadzieję,że w ten sposób jakoś Was zainspiruję. Dzięki temu będziecie mogli zobaczyć co aktualnie dostępne jest w tych sklepach. Zapraszam do czytania!


Tydzień temu byłam na dość sporych zakupach, najpierw były to takie typowe ubraniowe zakupy, jednak stwierdziłam,że jak na razie nie będę tego publikowała na swoim blogu, może innym razem. Podczas moich zakupów udałam się do PRIMARKU, oprócz ubrań jakie tam zakupiłam trafiły się świeczki, które zachwyciły mnie swoim zapachem jak i również wyglądem, który przypomina nieco te od yankee candle. Które ostatnimi czasy odnoszą dużą sławę w Polsce. 


Orange Sunshine soda 


Jest to pierwsza świeczuszka, która wpadła mi w ręce, po pierwsze była dużego rozmiaru co było zachętą aby ją kupić. Po odwróceniu słoiczka dowiedziałam się,że jej cena została obniżona z 4€ na 2€. Następnie odkręciłam ją oby zobaczyć jaki jest jej zapach, ku mojemu zdziwieniu pachniała niczym Fanta ,której zapach wręcz uwielbiam. Kocham cytrusowe nuty zapachowe. Są takie świeże, przypominają mi o wakacjach.







Black currant & forest plum

Kolejna świeczka tak samo jak jej poprzedniczka pochodzi z PRIMARKU. Na nią akurat polowałam przez dłuższy czas, aczkolwiek zawsze zapomniałam aby zgarnąć ją do swojej torby i ją kupić. Podczas moich zakupów zauważyłam ją koło kas, kosztowała 1€. Dlatego bez większego zastanowienia postanowiłam ją wziąć. W dodatku jej kolor pasuje mi do tych,które pojawiają się w moim pokoju, co nawet można zauważyć po ścianie,której fragment znajduje się na zdjęciu. Zapach tej świeczki jest wręcz nieziemski, idealnie pasuje na czas jesieni.





Bo każdej dziewczynie potrzebne jest lustro...

Jest to dość popularne w internecie lusterko, chyba nie ma osoby, która by go nie kojarzyła. Zwyczaje klasyczne, w dodatku można uregulować nóżkę, dzięki czemu przypasuje każdej osobie,jest bardzo stabilne. Nie było drogie, bo kosztowało zaledwie 10€. Muszę przyznać, że mimo tego iż jestem dziewczyną nigdy w życiu nie posiadałam lustra. Zawsze ich unikałam, stwierdzałam,że nie są mi potrzebne. Jednak posiadając własny pokój, dużo miejsca stwierdziłam,że przyda mi się. Zostało zakupione w IKEI.






Organizer na biżuterię

W związku z tym,że wszystkie swoje szkatułki, pojemniczki na biżuterię zostawiłam w Polsce, musiałam kupić coś nowego, co pomieściłoby większość moich drobiazgów. Nie chciałam czegoś ozdobnego. Normalne klasyczne pudełeczko zaspokoiło moje potrzeby, dlatego długo się nie zastanawiałam i je kupiłam. Jest dość duże, ma w środku przegródki, różnej wielkości dzięki czemu idealnie się sprawdza. Kosztowało ok 5€, IKEA.









Leśna świeczka

Ostatnią już świeczuszką,którą zakupiłam jest ona o zapachu poziomek i truskawek,pachnie niczym Jogobella. Jest nieziemska, ma chyba najbardziej intensywny zapach podczas spalania ze wszystkich. Jest ona w kieliszku, co bardzo minimalistycznie wygląda. W dodatku jej cena była tak niska,że trudno było się na nie zdecydować - 0,79 € . Sama się zdziwiłam,że tak nagle napadło mnie na to, aby kupować świeczki, nigdy wcześniej tak nie miałam, przeważnie były to malutkie ocieplacze, które od czasu do czasu ustawiałam w różne miejsca. Chyba polubiłam świeczki, w dodatku, jest pora roku, która idealnie kojarzy mi się z nimi. Dodają one charakteru naszemu wnętrzu, sprawiają,że nabiera ono ciepła. W pokoju pojawia się niesamowity klimat.


Świeczniki 

Są to takie prześliczne lekko ażurkowe świeczniczki koloru białego. Większość osób z tego, co kojarzę, używa je w inny sposób niż jest tego przeznaczenie. Ja chyba też tak będę robić, gdy skończą mi się świeczki. 








Przegródka

Ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest przegródka, którą zamierzam dać do szuflady w swoim biurku. Pomoże mi to w jego organizacji, co zmniejszy bałagan, ponieważ niestety często mam z tym problem. Wszystko jest nie na swoim miejscu, dużo rzeczy mi się gubi. W przyszłości zamierzam kupić większą wersję takiego organizatora. Kosztował on również niewiele ok 1,5 €. A naprawdę sprawia,że wszystko jest na swoim miejscu.



Która z rzeczy podoba Wam się najbardziej? Gdzie Wy kupujecie dodatki do swoich pokoi?


Zapraszam do obserwowania mojego Fanpage  . Jeśli post Ci się spodobał miło by było gdybyś został jego obserwatorem. :)

7 komentarze:

  1. Zapach tej świeczki z Primarku musi być przepiękny - uwielbiam tego typu zapachy. W dodatku "opakowanie" bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą czerwoną świeczkę i pachnie cudownie! Muszę zaopatrzyć się w tym roku w jakieś nowe świeczki najlepiej te tzw "słoiki". Trzymaj kciuki abym je kupiła haha.
    Lustro świetne, czekam aż kupię swoje przy kupowaniu mebli :)
    Pozdrawiam
    my-imperosnation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedługo jadę do Ikei ♥Te świeczniki są cudowne *.* Mam nadzieję ,że znajdę więcej tak ładnych rzeczy w ikei ;) Pozdrawiam serdecznie ^^
    oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachowe świeczki zdyskwalifikowane ze względu na alergie. :( Lustro, zwłaszcza w tym designie metalowym, chciała by mieć nie tylko kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zakupy�� Ja świeczki zapalam tylko do masażu��

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiła mnie ta świeczka o zapachu Fanty ! Jeszcze o takiej nie słyszałam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy przy najbliższej okazji na pewno kupię sobie te lusterko <3
    Inspirujący post <3
    waytolovelyhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy